مراسمی برای بزرگداشت بیتا فرهی (بازیگر) و به یادبود داریوش مهرجویی (کارگردان) در پاریس برگزار می‌شود. همزمان با پایان هفتاد و ششمین دورهٔ جشنوارهٔ کن، مراسمی در بزرگداشت بیت

1403\01\25 13:00:26


بزرگداشت بیتا فرهی با نمایش «هامون» در پاریس  

مراسمی برای بزرگداشت بیتا فرهی (بازیگر) و به یادبود داریوش مهرجویی (کارگردان) در پاریس برگزار می‌شود. همزمان با پایان هفتاد و ششمین دورهٔ جشنوارهٔ کن، مراسمی در بزرگداشت بیتا فرهی و به یادبود داریوش مهرجویی، شنبه ۵ خرداد (۲۵ می )از ساعت ۴ تا ۷ شب در سینما بالزاک پاریس با نمایش فیلم «هامون» با زیرنویس فرانسوی برگزار خواهد شد.

مراسمی برای بزرگداشت بیتا فرهی (بازیگر) و به یادبود داریوش مهرجویی (کارگردان) در پاریس برگزار می‌شود.همزمان با پایان هفتاد و ششمین دورهٔ جشنوارهٔ کن، مراسمی در بزرگداشت بیتا فرهی و به یادبود داریوش مهرجویی، شنبه ۵ خرداد (۲۵ می )از ساعت ۴ تا ۷ شب در سینما بالزاک پاریس با نمایش فیلم «هامون» با زیرنویس فرانسوی برگزار خواهد شد.مراسم یادبود و پخش سخنرانی از ساعت ۱۶ الی ۱۷ و در ادامه راس ساعت ۱۷ فیلم سینمایی «هامون» ساخته زنده‌یاد داریوش مهرجویی و با بازی زنده‌یاد بیتا فرهی با زیرنویس فرانسوی به نمایش درخواهد آمد.

 بیتا فرهی ۴ آذر ماه سال گذشته به دلیل عوارض ریوی و قلبی در سن ۶۵ سالگی از دنیا رفت.«هامون»، «برادرم خسرو»، «دوران عاشقی»، «در انتظار معجزه»، «خاک آشنا»، «خون بازی»، «خانه ای روی آب»، «اعتراض»، «کیمیا»، «بانو»، «لامینور» و.. از جمله فیلم‌های سینمایی است که بیتا فرهی در آنها به ایفای نقش پرداخته است.داریوش مهرجویی و همسرش وحیده محمدی‌فر هم سال گذشته در منزل شخصی‌شان به قتل رسیدند. بازار در خلاصه داستان فیلم آمده است: حمید هامون که با همسرش، مهشید، دائم کش‌مکش دارد زندگی کابوس گونه خود را مرور می‌کند. او که مشغول نوشتن رساله‌اش درباره عشق و ایمان است، در پی دوست قدیمی و مرادش علی عابدینی می‌گردد.

خانه و کاشانه را ترک می‌کند و دست به اعمال دیوانه‌واری می‌زند. او در حالتی پریشان، خود را به امواج دریا می‌سپارد اما... خسرو شکیبایی، بیتا فرهی، فریدون آزما، اسدالله یکتا، فرهاد خان محمدی، فتحعلی اویسی، امرالله صابری، جلال مقدم، حسین سرشار، عزت‌الله انتظامی، فاطمه طاهری، سیما تیرانداز و توران مهرزاد در فیلم سینمایی «هامون» نقش‌آفرینی کرده‌اند.. .


بازنشر از : آخرین خبر


تعمیر پکیج دیواری